biodata utk kakak angkat

My photo
gua hanya kuli syarikat keretapi bersatu tanah melayu..bukan cikgu besor, bukan engineer, bukan polis, bukan businessman..tp gua hanya kuli yang xde apa2..

ahli pelucah

Saturday, September 6, 2008

politik yang kotor







Politik politik politik..Kotornye la politik ni. Ape yang tersirat, ape yang tersurat? Ape yang fakta, apa yang auta?Hahaha..mcm² cite yang kite xtau. Liwat, letupkan/bunuh orang, rasuah,sex video,kroni², mana yang btul mana yang tipu, sape yang pada pihak yang benar, sape pada pihak yang salah?.Ntah la.tp masing² ade persepsi ngan pendapat masing-masing.


Tapi pada aku, sape yang ade kuasa, die bley wat ape je.Bile ada kuasa, duit memang da confirm xde masalah.Bile da ade duit ngan kuasa, mula kumpul orang/kroni.Pastu paham² sudah.Mcm² blh jd. Tu yang berani sumpah sana, sumpah sini..Sanggup nk sumpah kene laknat.Kalau tipu, siap sedia la kene laknat. Mcm² bala akan dok datang. Memang xkan senang punye hidup. Bukan nk sebelahkan mana2 pihak, tapi rakyat da bijak menilai..Cam nabil kata, LU PIKIR LA SNDRI.


Mcm2 janji² manis, ideologi dan pendapat masing yang diketengahkan pada rakyat especially masa time pilihanraya.Harap2 yang menang pilihanraya jangan dok wat² lupe janji² manis yang da di tabur.


Tringin gak ngan bgtau yang fakta vs auta dlm blog ni. Tapi nanti x pasal² jadi cm RAJA PETRA yang di dakwa kerana pendapatnya dalam yang blog. We still don't know the truth rite?


Tapi korang penh tepikir x, mana pegi BALA (pirvate investigator) yang kaitkan TPM kite ngan Altantuya?Agak pelik pasal masa mula2 die wat sumpah, muka die agak confident masa tu. Then, suddenly die tarik balik sumpah die dengan alasan masa sumpah dulu dia dalam keadaan tertekan.Hahaha..Bley pecaya ke?Now he is missing in action.Huahuahua...


Sumpah laknat SAY-FOOL (saiful)


Katanya xde kene mengena ngan politik. Tapi knp sumpah dibuat pada beberapa hari saja lagi sblm penamaan calon pilihanraya permatang pauh..Someone looks like very desperate at this time and used SAY-FOOL as a tool to fullfish their desire.Haha..Dengan TANGAN KIRI yang memegang kitab suci Al-Qur'an dan TANGAN KANAN yang memegang nota, die pn bersumpah. Hmm..LU PIKIR LA SNDRI..


Mcm2 lagi la..tp cukup la smpai sini je aku bgtau ape yang fakta, ape yang auta.hahaha..






No comments: