biodata utk kakak angkat

My photo
gua hanya kuli syarikat keretapi bersatu tanah melayu..bukan cikgu besor, bukan engineer, bukan polis, bukan businessman..tp gua hanya kuli yang xde apa2..

ahli pelucah

Friday, December 19, 2008

wtf?

omg.
or should i say "wat da fuck"?
yesterday i felt very loss, shock,
i want to cry, but i'm big enough to cry..
like dun want to live anymore
i hv to control my self.,
kamel, dun do something stupid ok...

damn, why me?
but, it's all my fault
mybe god want to try me and mybe want to show something
yeah..something that more better for me.
who knows??

this is wat my friend say..

janganlah kamu berduka,
kerana, ada kebaikan yang ditakdirkan untukmu
disebalik duka yang kamu alami..

i hv to be more carefull after this
learn from the past
dun look back anymore..
promise to myself


dun ask me wat is this post about.
hmm...

kamel ~ 9.16pm (19/12/2008)

4 comments:

Nazra said...

terkadang rasa mcm nak kechiwa saja atas apa yg berlaku kan? tp in the end, pasti akan ada sinar baru yg muncul ^_^

[ - ] ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

yup..i hope so...

(~_~)

»Tä§häbellä« said...

janganlah kamu berduka,
kerana, ada kebaikan yang ditakdirkan untukmu
disebalik duka yang kamu alami..
Huuh~!apa kes ni dol?
x share ngn aq pun :(

[ - ] ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

xpe la tasha..
ni prob aku..just luahan hati je
xyah share2 la..
aku stress lg ni.nt tgk la, smpai masa, aku da stabil, da tenang, kl aku rasa nk cite,aku cite k.