biodata utk kakak angkat

My photo
gua hanya kuli syarikat keretapi bersatu tanah melayu..bukan cikgu besor, bukan engineer, bukan polis, bukan businessman..tp gua hanya kuli yang xde apa2..

ahli pelucah

Monday, November 30, 2009

weird tatoo...

Don't look back got a new direction
I loved u once needed protection
U're still a part of everything I do
U're on my heart just like a TATOO....

tgh dok dgr lagu TATOO nyanyian JORDAN SPARKS ni, tb2 tepikir, agaknye ade ke tatoo yg pelik2 org buat ye..huhu..dgn pantas aku meng"google"..ini la hasilnye..jom layan..


KATAGORI TULISAN ABSTRAK



mamat ni da bg warning awal2..jgn usik

ni btul2 marah ngn ex-bf ni..siap la ko ray romano.haha

konpem pelupa..tgn kiri ngn kanan pun lupe sampai kene tulis

ni kes telupe cmne nk buat kl lappy die "hang" ALT CTRL DEL la...

KATAGORI TALAM DUA MUKA





KATAGORI LUBANG KEDUT







KATAGORI "MARI SAMBUNGKAN TITIK"
KATAGORI PEMESIN "RUMPUT LIAR"




KATAGORI ANEH

konpem mamat ni hari2 cium ketiak die..hahaha
fakta : aku hafal lirik lagu TATOO ni...

16 comments:

Lya Colours said...

hahaha sengal gila
pic monyet tuh mmg x menahan
hahha
nice jokes

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

yg monyet tonggeng tu ke yg monyet cucuk lobang monyet yg dpn die?hehehe...

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

apsal kau tak tunjuk tatoo mickey mouse kau yang kat punggung kanan kau tu???
kantoi.........

Koyuki said...

wohoho.geliiiiii

rajin betul kau hafal lirik lagu ek

nuraimyasmin said...

huhuh
tade keje betol lah.
=.='''

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

alvin..bukan mickey mouse la..brp kali aku nk bgtaw..pokemon la..pokemon..aku da ade tatoo bru skg.gmbr rama2 kt dada kanan

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

koyuki..ko geli pic yg mn 1?haha..aku bkn hafal lirik lagu je, pantun, gurindam, syair, sume aku hafal.

nuraimyasmin,..sbb xde keje la dieorg wat keje tu..hehehe

nadia_saleh said...

aaaa...kuar sumer ilmu aku bru study td..Y_Y

cik EPAL said...

macam macam adaaaaaaaaa :D

farah9090 said...

aku sk tatoo pemesin rumput liar..muahahaha!!

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

cik nadia..hahaha..abis la sume kuar..bek ko stdy blk..stdy blk cpt.haha

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

cik epal : mcm2 ada..mai pilih mai,...

farah9090 : ko nk wat ke tatoo pemesin rumpt liar tu?muahahaha..(gelak jahat) >:)

Rowena Chasez said...

tatu kt tapak kaki 2..
xgeli ke tym die wat 2 ek...
wahh..
sorry lmbt g blog ko..
bru jmpe..
huhuu~
i link u laa lpas nie..
hehee~
senang...

»Tä§häbellä« said...

alamakkk!! ermm agak2nya xtionkamen nak wat belah mana erk kekeeke..

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

aku wat kt dada kanan..gmbr beruang pola ngn rama2..kt bahu kiri ade gmbr ikan laga..

sue_pinky said...

ni mmg talam dua mke pn..
talam yg bermke xmalu kn...
huhuhhhuhu...
myampah den nngok org2 kafir ni...