biodata utk kakak angkat

My photo
gua hanya kuli syarikat keretapi bersatu tanah melayu..bukan cikgu besor, bukan engineer, bukan polis, bukan businessman..tp gua hanya kuli yang xde apa2..

ahli pelucah

Wednesday, November 19, 2008

aku ade skandal???hahahaha..gosip2


ni pic yg cik eva lukis utk aku ngn tasha masa bufday die..wahahahaha...suprise.slpas bbrp hr aku dok tgu2, ni la hasilnye.ngeeeeee..hihi..neway, lukisan ni chntik cik eva..time kasih ye..

7 comments:

»-((¯`»pGe46«´¯))-» said...

ades....si eva tu dak tecik ke kamel oi...hebat2 muga2 berbahagia la..hehehehe...

HANA bUdaK cEkElAt said...

aik!!
datin tasha?
ush ush...
semoga happily juga ;p ;p

e-va said...

woi...aku bukan budak kecik lagi la..aku dah cukup besar dah ni..huhuuuu..sedih...lukisan ku yang comot membuatkan org lain fikiq aku budak2..uwaaaaaaaa....huhuuu...

GregChai said...

cool :)

»Tä§häbellä« said...

hihii..lalala..ucuknya citz eva majuk..xpe eva bb memang suka lukisan somot2 camni nanti watlah lagi lalalala..hana tasha memang sentiasa happy je ni hihihi...thank erk :p..dol munge tu jgn lupa siram tauu nanti layulah pula hahahaa...

[ - ] ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

ehem2..rasanya ade sdikit salah faham kt sini.cik eva ni da besar pjg la incik pge..jgn tesilap ek.die da kawen n ade famly yg bhgia lg k.
cik eva jgn la amik ati.incik pge tye je.
tp kan cik eva, sy ske sgt lukisan ni.ni la lukisan petama org wat utk saya.i'm really lucky to hv it n.time kasih byk2 cik eva.rawwww!!!!hihihi..

zura said...

waa..chomelnye lukisan ni..leh wat design kad kawen ni! oopppsss!!!!!!