biodata utk kakak angkat

My photo
gua hanya kuli syarikat keretapi bersatu tanah melayu..bukan cikgu besor, bukan engineer, bukan polis, bukan businessman..tp gua hanya kuli yang xde apa2..

ahli pelucah

Wednesday, November 5, 2008

Perempuan chantek VS Perempuan xchantek

VS


Ni aku nk balas balik post datin tasha kite pasal laki ensem vs laki xensem.Ape die igt laki je blh kene bnda cmtu?hahaha..jom2 baca pasal pmpn cntik vs pmpn xcntik......enjoy

pmpn cntik bile pakai baju mahal2
laki akan cakap, wah...tu mst beli kt butik mana la agknye tu..mmg seswai ngn orgnye

tp bile pmpn xcntik pakai bju mahal2
laki akan ckp, eleh, nmpk je mahal, entah2 baju uptown je kot..

pmpn cntik kalau pakai lawa2
laki akan ckp, pmpn ni mmg pndai menggayakan diri die.

tp pmpn xcntik kalau pakai lawa2
laki akan ckp, eleh, kalau xcntik tu pakai la lawa mana pun, sama gk.. (~_^)

pmpn cntik kalau marah2
laki akan ckp, nasib bek awek td cntik, kalo x da kene da ngn aku td (ckp je knon brani..hihi)

tp kalau pmpn xcntik marah2
laki akan ckp, da la xcntik, bruk prangai lak tu..ape pye manusia la..

pmpn cnntik kalau bwk mto tgh panas
laki akan ckp, siannye awak ni, meh sy tumpangkan nk??

tp kl pmpn xcntik bwk moto tgh panas
laki akan ckp, eh, xde ckp2 pn..die wat xtau je..hihihi

pmpn cntik kalau g blind date jmpa laki
laki akan ckp, almk..knp la masa terlalu mencemburui kite kan..

tp kalo pmpn xcantik g blind date jmpa laki
laki akan ckp, "alamk, saya xblh lama ni".pastu bg alasan

pmpn cntik kalau beli barang
kalo tokei tu laki, die akan ckp, "u pye pasal saya bg diskaun 30%.."

tp kl pmpn xcntik beli barang
tokei akan ckp, "xde diskaun la..sy pn amik untung sikit je"..

pmpn cntik kalau nek kete buruk..
laki akan ckp, fuh, awek ni mmg xmemilih tol.kagum tul.(nmpk xmaterialistik sgt)

tp kalau pmpn xcantik nek kete buruk..
laki xckp pe2...tgk je, pastu blah..


tapi malangnye jd pmpn cantik kalau.......

-dalam LRT asyik ade laki yang rapat mcm nk wat sesuatu...

-kalau pagi mana, terasa cm ade org ikut je dari blkg..

-asyik ade org kacau, knon nk bkenalan..rimas2

-xleh jalan sorg2, takut jadi ape2

-asyik2 nk kene control cun, kl x, nt org duk mengata.

-org asyik dok tengok dari atas sampai ke bawah byk kali..

-kebarangkalian utk jd mangsa gangguan sexual adalah tgi..takut2




huhuhu...pmpn cantik salah..xcantik pn salah...hahaha

16 comments:

Fizz said...

Susah gak ek nak jd pompuan cantik...
kensel lah niat saye.. x jd...

wakakakakakaka...!!
Ape kes? hehe...

chantek sekali pun kalau ati x chantek x gune gak...

hik hik hik...

»Tä§häbellä« said...

Aq x taulah dalam kategori pee santikkee x santik tp aq lebih suke baca kat alkisah pompuan santik tu hahaha kembang kempis hidung aq diwatnya walalalalala..ToLOOong Ada dak perasan dah ni...tp rasanya aq ni kategori sederhana jee kot..tu lebih afdal..

[tapi malangnye jd pmpn cantik kalau.......]hihii sebeb tu aq suka dok umah jee selamatt!!


tul tu citzz pizz..sib baik tasha ni paras sederhana jee xlah terasa sgt hahaha..

x-tion kamen [ - ] said...

hehehe...btul tu fiz..kl muke cntik, prangai x cntik xgune gak kn?haha

elele..tasha tu prasan lg la tu..hihih

»Tä§häbellä« said...

tapi kalau pompuan tu santik hati dia santek gak camna?? fuyooo ayat skema tul hahhaa..

Fizz said...

2-2 santek suda kire bagusss...
tunggu mase je nk anta rombongan...
hahahaha...

x-tion kamen [ - ] said...

kalo dau2 cntek, tu kire pakej lengkap la tu...hahaha..best2..awek levis..hrp2 kau mcm tu..hahahaha

»Tä§häbellä« said...

yeker fizz tgh tunggu rombongan cik kiahlah ni hahaahhahaa..sudahlahhhh!! cittt tasha oiiii...

kamen xhabis2 ngn cinta sehala dia tu lalalalaa...

Luth Textile said...

amboi...

zura said...

sebab 2 sy x ske naik LRT
lalala

x-tion kamen [ - ] said...

waa...zura ni agak2 dlm kategori yg mana tu ek?hahahahahaha...

»Tä§häbellä« said...

lagi nak tanyake kamen??
fefaham sendiri dahlee lalalalaa..tp aq rasa zura dalam kategori comot :p

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

Ooo patut la pompuan cantek slalu naik keta mewah ditaja datuk2..
rupanya takut diraba d LRT eyh..
hahahaha...
mujur aku tak cantek...
kurang risiko rabaan.. hahaha..

reena said...

hmmm...part yg last tuh mmg btol sesangat... *ihik...cam pengalaman sndiri ler plk*... tantek ke aku?? kui..kui...kui...

[ - ] ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

cik reena pnh ade "pgalaman" dlm LRT ke?hihihi..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

seb baek daku tidak cantek~~

Beck the BandagedKnees said...

yup.. understood.. its juz bullshit! people seize a person based on their looks.. its juz unfair.. anyway im enjoyig myself reading ur blog. ty for the visit.. ;)