biodata utk kakak angkat

My photo
gua hanya kuli syarikat keretapi bersatu tanah melayu..bukan cikgu besor, bukan engineer, bukan polis, bukan businessman..tp gua hanya kuli yang xde apa2..

ahli pelucah

Monday, August 17, 2009

pertandingan mencabut tali _ _ _ ..

video ni aku da dapat lama da..tp da lama teperok dalam PC..dok belek2 folder2 lama zaman blaja dulu terbukak pulak video ni..

tb2 aku rasa nk kongsi ngn korang video yg pernah aku rakam sndri ni..

contest ni terjadi pada 36 purnama yg lepas.yakni 3 taun yg lampau. ia berlangsung di swiming pool di belakang uma pacik shamsudin roman akhlaken.Adun yg sempat memegang jawatan tu selama 4bulan sblm berlaku darurat di sg.manik.

jom layan sama2

aku rasa contest2 cm ni agak menarik utk diteruskan lagi..kan?

5 comments:

iza iziana hasan said...

apa da ....hahahahah

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

hehehehe... :)

Ava said...

hahaha..ader2x jer la..nasib baik tak bukak tali spendet tew..hohoo..mesti gempak kanz??

sweet.ants said...

ape ni?? x paham...

ZeM said...

pe ;lah contest dy..ehhehe..
best ke suasana nya tym tu...hehehe