biodata utk kakak angkat

My photo
gua hanya kuli syarikat keretapi bersatu tanah melayu..bukan cikgu besor, bukan engineer, bukan polis, bukan businessman..tp gua hanya kuli yang xde apa2..

ahli pelucah

Thursday, August 5, 2010

tahniah buat lu

wah, da berabuk da blog ni..besawang,
semak abis
kl PANDA ngn BERUANG nyorok dalam ni konpem wa xsedar
monolog wa sendirian..

maaf lama x wat lawatan berkala kt blog u oll

entry kali ni bertjuk
tahniah buat lu
dura dura a.k.a whitedaisy
blogger paling sibuk kt dunia yg da xhapdet blog 2bulan
lu da konvo smlm
"lu mmg cntik dgn pakaian konvo tu"
monolog wa sendirian sekali lagi..smbil mengangguk angguk kepala ketika merenung lu yg semakin menghampiri wa selepas keluar dari dewan konvo tu..

tahniah skali lagi
selepas 4 taun bertngkus lumus pecah otak
slmt datang ke alam bekerja buat lu
tu pun kl lu nk keje
tp wa tgk mcm xnk keje je.mgkin nk smbung master pulak kot.bgus la
tp baik lu keje, sbb nt kl lu xkeje lu bosan duk uma
wa xleh nk kuar slalu ngn lu
so kl lu keje, lu xde la bosan sgt

smlm, mak lu nmpak garang
tp baik rupenye, bilemana mak lu xlekang dgn senyuman
sejuk tgn wa sebab air cond kete bile salam dgn mak lu
mak lu kata tgn wa sejuk sbb nervous
ye la, 1st time jumpa bakal mentua kan
harap ade jodoh ngn lu.haha


laki sebelah tu bukan wa.jgn terpedaya

tahniah wat lu
syg lu lbh la..


kredit to : bon alvin..
lu sahabat / abang wa dunia akhirat

30 comments:

Dyna Yvonne said...

slmt konvo n congratz utk dura2~
hensemnye pakwe dura2...
ayu nye awek kpd pakwe dura2..



>_<

Lya Colours said...

tahniah dura2
semoga sukses di masa akan dtg

zella y said...

tahniah2...

bila kamen nak masuk meminang ni hehehhe

HonEyBuNNy said...

tahniah untk si dia...;-)

AyuE SurihanyOt said...

bila aku nak grad plak nih???adoiiii

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan senang tgk kamen pakai handsome...
;)

makdara TERDIVA said...

wah! segak betulla lelaki macho sebelah white daisi tu.. =P

congrats to her :)

Fina Fento said...

amboiiii..comey je dua2..malu2 gitus :D

lumut said...

x ckup hemsem tu kamen..=p

semoga kalian punya jodoh hidup bersama...all the best kamen.tahniha2 dura2..

ke dara2...??

=p

aLeen aVriL said...

semart lah lu pakai baju gaya org ke pejabat lah kamen..


huhhuhhu...


harap lu gn dura dura lu tuh ade jodoh lah..



huhuhuhuhu....
lu plak bile nk konvo??

alvin takda umah harga 8juta said...

asal lu tak bawak tepak sirih skali??

apasal??

apasal??

kalau tak kau dah kira masuk meminang tau tak??


huh!!!
semua nak kena bagitau..


asal kau berbahasa lu gua pd kali ni??
mcm marah je??
nape??
nape??
apakah??
asal??
adess.....


kalau gua kena blasah lu turun ngan gang konsi gelap tak??

Berd said...

asalnya gua jeles. tapi lepas baca caption gambar fes tu gua mula senyum-senyum. ohh kaamen..

¶A.K.I¶ said...

tahniahhh dura2!!
waaa..
da dapat segulung ijazah~

SZ said...

pergh..
selamat pengantin baru kamen.
hahaha

MOFASAD said...

gua g konvo maya karin gua dulu pakai selipar je... lu nie... len macam...

cepat.. gua nak silat nanti

Aujinz said...

tahniah la Kamen..

dah salam ngan mak mertua tue..kira jadik jer laaa eik..

aLy said...

tahniah buat dura-dura sbb konvo
n
tahniah buat lu sbb dapat jumpe mak mertua

::FAIZ FARISH:: said...

Tahniah....

maisyara Pot! Pot! said...

kalau lelaki tu bukan lu, kenapa tutup mata ya? ngee^^

DuniakuAbstrak said...

kim slm tahniah kat dura2..inesen nya dura2 nih..kalah 'ika si bukan penggoda' (saje bikin panas) hahaha

Adeqq said...

comey gile dura2!
weewiiitt~ bile nak tawen?

HEEEE~

Nerzhul said...

kongerelesen dura dura. cepat la kawen. takde la bosan duk umah. hehehe

Hamzah Ian said...

weh.. pehal censor mata??

syahira ariff said...

tahniah..

elmo blurb said...

elelele...
dan2 je cakap bukan lu....
kacak sangat kot tu yang cover mata....

*argghh! wa ter---puji~

Rowena Chasez said...

tahniah daisy...
(:

Frodo Baggins said...

kamennn ...
entry ni bt wa rasa mau cooba lu.
wa dah buhsan dgn berd.

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
adoooiiii tak tahan gua tengok pose lu sama si dora tu... tahniah kat si dia yang memegang bunga konvo itu..

yang tak tahan lu cakap tu... lu mmg cantik dgn pakaian konvo tu... wehhhh ayat puji tu... ke ayat manis jejaka aje tu...

beb tahniah kat ko dan si pemegang bunga konvo itu.... tahniah

miss nina said...

kamen, ucapakan tahniah kat dura2 okay?
ya dia memang sweet dengan pakaian itu.

~ semoga kamu berdua berbahagia.


p/s: bagus jugak saranan kamu bagi duar2 sambung belajar atau keje..mantap !!

Anonymous said...

eh2..fahmin pon pegi gk konvo cik dura2..best jd dura-dura..bf dtg..ex bf pon dtg knvo..