biodata utk kakak angkat

My photo
gua hanya kuli syarikat keretapi bersatu tanah melayu..bukan cikgu besor, bukan engineer, bukan polis, bukan businessman..tp gua hanya kuli yang xde apa2..

ahli pelucah

Saturday, July 23, 2011

rasa mcm nk melucah kt sini balik

sejak menjanda ni 
gua rasa mcm memerlukan tempat melucah balik mcm dulu
selepas rampasan kuasa secara tragis dan tanpa belas kasihan
  gua da xde tmpat nk melucah lg hari2 secara face to face..
sbnrnye melucah face to face lg stim dari taip2 cm ni sbnrnye.hahaha..
nsb baik dgn ada sahabat2 selucah, rasa kegersangan xde la terasa sgt
tmpt melucah ni pun mcm kene tukar kulit baru je,..

5 comments:

sab said...

"selepas tujuh bulan,
akhirnya eksyen kamen kembali dengan lucahan."


ni aku bg cadangan next entri ko.
hehehe

cikpia said...

ok, nanti aku join melucah sekali!!! he he.........

Anonymous said...

akhirnya! sekian lama menyepi. kikikiki... oh! aku rindu ko. rindu nak melusha and menggila macam dulu. why?! why ko sangat busy huh?! xD

Aujinz said...

perghh... baru nak apdet..
koh koh koh

::FAIZ:: said...

lama tak update kan?