biodata utk kakak angkat

My photo
gua hanya kuli syarikat keretapi bersatu tanah melayu..bukan cikgu besor, bukan engineer, bukan polis, bukan businessman..tp gua hanya kuli yang xde apa2..

ahli pelucah

Thursday, August 11, 2011

feedjit bengong

gua rasa feedjit gua sejak bulan puasa ni mcm makin bengong
kamon la feedjit, gua puasa gak, tp xde la bengong mcm lu
walaupun subjek geografi gua time PMR dpt B je,
tp agak-agak la kalau nk kencing gua pun...

lu tgk..seri kembangan die kata N9..igt gua budak tadika ke die nk kencing
yg kota kinabalu tu taw pulak sabah..machang, kelantan..sg.petani, kedah..

da betaun gua duduk sini, xpenah lg bil api sampai alamat seri kembangan, N9..

oddo la feedjit ni...g balik blajo lg la..

24 comments:

Fazleyatul Aini said...

oi aku siap google lagi walaupon aku tau seri kembangan bukan kat n9

tapi bila aku google ada plak seri kembangan n9 nih

ok aku pening dah

alien said...

abis la lu..
abis la

Yuki Yusuf said...

ade seri kembangan kat n9

faraherda.razalan said...

feedjit memberat blog.

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

tapi..gua seri kembangan selangor....bukan n9..eh???n9 ade seri kembangan ke?gua google map xde pun..hotel seri kembangan ada la

Anonymous said...

seri kembangan dok dlm gua sbb tu bengong kan gua?

::FAIZ:: said...

dia puasa tu, sbb tu la dia lemah skit... tertido, ngantuk... n tersalah.. hehehehe

NuRuLiNa said...

haha...benda ni mmg ingat geografi ko failed lh...haha...
sori ar kamil...aku dh lma x on blogger n dh lebih setahun aku x update blog...blog aku dh bersawang...hahaha

miera said...

gahahahaha! ta bole bla. :D

Anonymous said...

ade la tu. egt n9 ade name kg bongek je ke. heehehe

Reena Kamarudin said...

saya siap google lagi. hehehe. ada la seri kembangan kat N9.

zella y said...

btul ke ade sri kembangan kt n.9??
pening2...hehehhehe

Anonymous said...

feedjit tak sahur, tu yang lemau!

Dyna Yvonne said...

mende feedjit2 tu.aku tak reti lah

cik ciput said...

feedjit memang bengong sejak azali lagi..ko tak tau ke? sbb tu dah lama aku get rid of that thing!ngeh3

::cdot the dot:: said...

Dah ko pun oddo...dia pun ikut la...

SN said...

feed ni ikot tuan blog dia kot,ce semangat..ti dia semangat jugak...hek3

ILA HonEyBuNNy said...

haha...

ala..ko neh...feedjit tu saja ja nak tgk ko bijak ke x..lau ko dah tahu bagus la..ehheh

alert jugak ko hal2 cmne kan..aku jarang tgk feejit aku...ehhehe

vampire's lovex said...

hahaha dia jd benging sebab dia puasa ganti n puasa ramadhan sekali harung kot..hahaha

kella said...

hahahaha... bagusnya boleh perasan benda gini! hehe.. dia nak main teka teki tu

Encik Psychopath said...

manusia pun ade ralat inikan feedjit. cool man.

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip Pemeriksaan servis kereta

uihhh kombang kuncup idung aku baca kata negeri 9 cehhhh

TuN TeJa said...

salam, mmg dari dulu lagi dah mmg mcm nih,aku dh lama perasan,mgkin sbb seri kembangan bersempadan dgn n9, tu yg dia rembat sekali..

Adeqq said...

hoi. n9 ade seri kembangan laaa. lalala~
patotlaa geografi lu B.

wakakakaka