biodata utk kakak angkat

My photo
gua hanya kuli syarikat keretapi bersatu tanah melayu..bukan cikgu besor, bukan engineer, bukan polis, bukan businessman..tp gua hanya kuli yang xde apa2..

ahli pelucah

Thursday, August 4, 2011

pahala puasa gua makin hari makin kurang...

creeettt..plup...plup....plup....saje gua besokan tulisan ni, siap bold lg, nk bg lu org dpt rasa apa yg gua rasa..hahahaha
"pergh...mcm nk buasir da ni".. kata hati kecil gua..situasi dalam toilet tadi..ini sudah masuk kal ke3 gua ulang alik ke toilet.padan muke.sape suruh bebuka puasa minum 100plus masa perut tgh kosong.harini gua malas nk g bazar ramadhan kinrara yg bese gua g tu..kt sana gua rasa pahala puasa gua makin sikit...sikit....sikit.... sbb terlalu byk maksiat mata yg gua lakukan..oh tuhan...ampunilah hambuMu ini...bukan gua saje nk tgk..dieorg yg tnjuk..gua TERtengok je..mcm2 bentuk ada..lurah, alur, kembung, bukit,gunung, nasik lemak, drumstick..peeerrrrgggggghhhh.....

see??(hebat x gua berbahasa inggeris??)Situasi biasa di bazar ramadhan, bulan PUASA ok!!...gua ulang lg skali..BULAN PUASA...istilah puasa bg dieorg hanya menahan diri dari lapar & dahaga serta perkara2 yg boleh membatalkan puasa..penutupan aurat xtermasuk kot.so yg untung kt sini, org2 mcm gua la sbb xyah g cari bnda2 cmtu nk tgk..sbb sambil g bazar leh tgk..yg rugi pun gua jugak..sbb ntah brp byk pahala la yg tinggal..silap2 -ve..

so, harini gua g bazar kt area prumahan sblh ni je utk elakkan tgk bnda2 cmtu..air yg brader2 kacak wannabe tu jual sume cmpur ais,,..kamon la brader..kl da cmpur ais, kompem la air jd tawar nt bile ais cair..pastu cmpur la air gula byk2..air tembikai pun da jadi rasa air gule je bile bebuka..tu pasal gua beli 100plus je..lgpun uma gua ade ais..tp alhamdulillah, kt bazar yg ni, xde nampak lurah,alur,bukit,nasik lemak etc..so gua nk salahkan awek2 yg pakai baju xckup kain tu..kl dieorg pakai ok, xde bentuk2 bulat, konpem gua g bazar smlm, beli air tebu cm smlm...xde cirit birit berlarutan, dan xde la telepas terawih td..

kl kt stesen KTM gua keje..lagi la..amoi2 tmasuk la awek2 mlayu yg nk jd amoi mcm nk blanja mata gua je tgk dieorg pye....kl pejam mata, xnampak jalan, kalau bukak mata, nampak lurah..adoi






tp org kata tgk skali xpe.rezki.tgk 2 kali dosa...ok, gua tgk skali, xkelip, gua ushaaaaaaa smpai die sayup2 hilang dr pndangan mata gua..bleh x cenggitu??








*utk lu, gua xleh ada dgn lu lagi..sakit..jgn cr gua lg.tlg biakan gua sorg2.sila benci gua*

15 comments:

Lya Colours said...

ish di bulan2 mulia ni, ada jugakkkk yang nak tayang segala mak nenek lurah la nasi lemak la. doakan aje lah dorang dpt hidayah.

yang ko beli 100plus asal. beli la air soya. apa daaa lu. tak pasal dah menambah dana kat jambansss. haha

AAINA said...

keje KTM kajang? kenal Kak sara tak, Opie? hehehehe

alien said...

payah kan brader..
hehe

ILA HonEyBuNNy said...

haha..

yang p usha tu watpa..kureng dah pahala posa...hehe''

yg gurl pun sama..time posa neh cover2 la ckit..heheh

Tasha said...

ce pki spek rayben itam tu,kot2 kurang sket nmpk..hahaha.


err,ktm bnyk stesen..ce cite mn 1

.sweet-ants. said...

dorg nak tjuk dah kurus kot bpe ari posa ni..hehehe

laki oiii jaga mata sket

vampire's lovex said...

apa kata lu bawak kain ela masa pergi bazar tu,pastu lu letak kat badan minah2 yg seksa mata lu tu... hahaha...

ayat last tu pehhhh pehhhh

Liyana Zahim said...

Mmg kurus pose lu. Lu jln pkai tongkat jela snang..

Encik Psychopath said...

jgn lupe bertaubat. LOL.

ILA HonEyBuNNy said...

haha..

tak habis2 dengan kentut ko...saboor jelah..ehhehe

ILA HonEyBuNNy said...

aahhh betul la tu ko teka der...haha

yela...ada knduri blogger2...jemput2 la makn der..jangan kentut sudah...ehhehe

syok masuk blog neh..dgr loceng..kling2...hehe

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
diy buat servis kereta

tiap kali pergi bazar meroyan tengok kiri kanan ... semua nak terutama kalau pergi waktu tengah hari....

Dyna Yvonne said...

hoi hoi ya hoi.haha lame la gua tak singgah sini.ni lu sakit perot lagi tak kamen.hihi selamat berbuka dengan juadah yang lebih berkhasiat oke!

[sutera kasih] said...

nsb bek sy tak pegi bazaar..hoho

^ Uncle Syaf ^ said...

hahaah lu pandang skali tak berkelip kelip naaa....nasib baik gua jarang pergi bazaar...kalu tak gua pun ikot sama macam lu daa